ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПОРЯДКУ ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ
Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій та їх розгляду визначений нормативно-правовими актами, перелік яких розміщений на цьому веб-сайті, а також Законами України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації»
Звернення може бути усним, викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина; викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги; письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати
Стосовно строків розгляду звернень, Законом встановлено, що вони розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Всі спори та суперечки, що виникають з питань тлумачення і застосування Договору поставки електричної енергії або в зв'язку з ним, якості постачання електричної енергії або загрози електробезпеки, а також інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між постачальником і споживачем, вирішуються шляхом переговорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.
Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
ПРОПОЗИЦІЇ, ЗАЯВИ, СКАРГИ, ПРЕТЕНЗІЇ, А ТАКОЖ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ МОЖНО ПОДАВАТИ:
Місцезнаходження кол-центру для обслуговування споживачів: Україна, 07413, Київська область, Броварський р-н, с. Пухівка, вул. Промислова, буд.15, кімната 1-2
Відповідальна особа: директор Тішевська Ірина Вячеславівна
Час роботи: пн-пт з 09.00 до 18.30
ІНСТРУКЦІЯ ПРО ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ ТОВ «ТЕУТ ЕНЕРДЖІ»
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, ПОРЯДОК ТА РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ ЗА НЕДОТРИМАННЯ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
З метою захисту прав споживачів НКРЕКП затверджено гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання.
Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018№375, визначено 6 гарантованих стандартів для електропостачальника та компенсації за їх недотримання.
РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ
за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника
Підпункт Порядку |
Гарантований стандарт |
Розмір компенсації споживачам, грн |
Періодичність надання |
|||
побу товим |
непобутовим |
|||||
малим непобутовим |
іншим |
|||||
Підпункт 1 пункту 3.3 глави 3 |
Надання даних про споживання електричної енергії |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 2 пункту 3.3 глави 3 |
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку |
45 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
|
Підпункт 3 пункту 3.3 глави 3 |
Розгляд звернення споживача щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію |
5 роб. днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 4 пункту 3.3 глави 3 |
Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію |
30 днів |
200 |
400 |
600 |
одноразово |
Підпункт 5 пункту 3.3 глави 3 |
Виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) |
Строк, визначений договором та/або ПРРЕЕ |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |
Підпункт 6 пункту 3.3 глави 3 |
Виставлення рахунка електро-постачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії |
100 |
200 |
400 |
одноразово за зверненням споживача |
У разі ненадання електропостачальником компенсації споживач має право самостійно звернутися із заявою до електропостачальника. У разі необґрунтованої відмови у наданні компенсації або залишення заяви без розгляду споживач може звернутися до НКРЕКП.
Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником не надається у випадках:
ПОСИЛАННЯ НА ВЕБ-СТОРІНКИ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ТА ПІДПРИЄМСТВ
НКРЕКП http://www.nerc.gov.ua/
Державна інспекція енергетичного нагляду України https://sies.gov.ua/
Антимонопольний комітет України https://amcu.gov.ua/
Адреса: Україна, 02149, м.Київ, просп. Бажана Миколи, будинок 28, квартира 60
Місцезнаходження кол-центру для обслуговування споживачів: Україна, 07413, Київська область, Броварський р-н, с. Пухівка, вул. Промислова, буд.15, кімната 1-2
Телефон: +38 (097) 519 99 18
Email: teutenergy@gmail.com
Директор: Тішевська Ірина Вячеславівна
Режим роботи контактної точки: понеділок - п'ятниця 09:00 - 18:30